Toponderzoek gaat vanaf vandaag (5 september 2022) verder onder de naam Invior. We bieden steeds vaker een breed scala aan diensten en oplossingen rondom burgerparticipatie aan. Bij deze koerswijziging hoort ook een nieuwe naam. 

Om een participatieproject correct te laten verlopen zijn er volgens Invior drie ingrediënten vereist: inzichten (in), visie (vi) en organisatie (or). Die drie bouwelementen vormen het hart van de nieuwe dienstverlening. “De ambities die hierbij horen, reiken verder dan het doen van (top)onderzoek”, aldus directeur Martijn Hulsen. Zo biedt Invior naast onderzoek ook advies en projectbegeleiding rondom participatietrajecten aan. 

De nieuwe naam en uitstraling sluit perfect aan bij onze strategie en manier van werken”, zegt Hulsen. “Het maakt voor iedereen duidelijk wie we zijn, wat we doen en waar we voor staan.” Bij een andere koers hoort ook een nieuwe website. www.invior.nl is vanaf vandaag live en sluit naadloos aan bij de nieuwe identiteit. 

Toponderzoek 
Toponderzoek (opgericht in 2011) is gespecialiseerd in burgerraadplegingen rondom maatschappelijke vraagstukken. Met haar 100+ Tip-Burgerpanels, 60.000+ deelnemers, zet het de gemeenschap aan tafel om samen tot een oplossing te komen rondom maatschappelijke vraagstukken. In de afgelopen jaren is de organisatie gegroeid als partner in participatie voor verschillende gemeenten, provincies, waterschappen en de landelijke overheid. Met Overheid in Nederland wordt politiek Nederland zichtbaar gemaakt.