BRON gelooft in tweerichtingsverkeer. Met BRON leert een organisatie niet alleen veel van haar klanten, maar leren klanten ook meer over de producten en diensten van de organisatie. Zo krijgen organisaties meer inzicht in de kernwaardes en eigenschappen waarmee ze dagelijks het verschil maken en leren klanten de organisatie beter kennen. Dat is vanaf het begin een win-win.

Bewust bekwaam worden vanuit de BRON noemen wij dat. Hierdoor kunnen organisaties en medewerkers nog beter aan de wereld uitleggen waarom klanten voor hen zouden moeten kiezen.

BRON-Survey gaat terug naar de kern om zo een scherp beeld te krijgen van:

  • Het DNA van een organisatie.
  • De effectiviteit van marketingkanalen.
  • De geleverde kwaliteit en tevredenheid.
  • De mate waarin klanten aanbevelen.
  • Waarom klanten voor een organisatie hebben gekozen.
  • De taal die klanten gebruiken wanneer ze over een organisatie spreken.
  • Relevante socialmediakanalen.

Organisaties en medewerkers worden met deze inzichten bewuster bekwaam. Klantbeelden worden verrijkt en de kwaliteit van de organisatie wordt transparant en deelbaar gemaakt . Dit draagt bij aan het versterken van de corporate communicatie.

De tweerichtingsaanpak die BRON-Survey uniek maakt

Het bijzondere aan BRON-Survey is dat deze niet alleen informatie ophaalt, maar ook informatie kan delen en zelfs respondenten kan activeren op andere platformen. Dus niet alleen evalueren, maar ook informeren en activeren.

Respondenten krijgen alleen voor de hen relevante vragen en informatie te zien door het gebruik van slimme vraag logica. Hierdoor zijn de respons- en invulpercentages hoog en krijgt een bedrijf al snel zes minuten unieke contacttijd per klant. 

Extra waarde van een BRON-Survey: 

-Direct commerciële kansen
Inventariseren van huidige en toekomstige behoefte. Bij kansen wordt de organisatie direct via mail geïnformeerd met eventueel ook een bevestigingsmail naar de klant. 
-Direct Facebook en andere online reviews
Geautomatiseerde doorleiding van enthousiaste klanten naar reviewpagina’s op social media waarop zij actief zijn.

-Inzicht tot op klantniveau
Database met alle gegeven antwoorden tot op klantniveau waardoor het klantbeeld kan worden verrijkt en opvolging mogelijk is.
-Surveys en output in huisstijl
Zowel de survey als de uitkomsten worden gebrand in de huisstijl van de opdrachtgever en zijn daarmee al een marketing actie op zich.
-Mogelijkheid om klanten direct te informeren
Wanneer klanten op basis van gegeven antwoorden direct behoefte hebben aan informatie kan deze geautomatiseerd via het surveysysteem verstuurd worden

De aanpak van BRON-Survey
BRON-Survey gebruikt een vaste structuur voor een snelle en optimale inrichting. Op basis van online deskresearch in combinatie met een persoonlijke inventarisatie komt BRON snel tot een overzichtelijke inrichting en aanpak. Daarbij houden we uiteraard rekening met de organisatiestructuur, diensten en producten van onze opdrachtgevers. Zodat we een BRON van kansen en informatie worden voor alle interne en externe belanghebbenden.

Meer weten? Bel 085 4860109 

BRON-Survey is een product van &