Klaartje van Dijk – Philipsen

Sinds februari 2015 werk  ik bij Toponderzoek, waar ik de onderzoeken van begin tot eind uitvoer.  Van het opstellen van de vragenlijsten tot aan de oplevering van de rapportage, en alle stappen die daartussen plaatsvinden.  Enkele voorbeelden van onderzoeken die ik heb uitgevoerd zijn het parkeerbeleid in Venray, het lezersonderzoek voor Concentra Media en het marktonderzoek voor Museum de Locht.

 

Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor de 20 verschillende burgerpanels die wij als Toponderzoek hebben. Voor de lopende panels stel ik maandelijks vragenlijsten op, voer ik het onderzoek uit en verwerk ik deze vervolgens in een rapportage. Met deze raadplegingen zorgen we dat inwoners van deze gemeenten mee kunnen denken en praten over allerlei actuele onderwerpen.

 

Toponderzoek is, na een half jaartje bijbanen, het eerste bedrijf waar ik in dienst ben sinds ik afgestudeerd ben. Na de middelbare school ben ik Food & Business gaan studeren aan de HAN in Nijmegen. Vervolgens ben ik een aantal maanden gaan reizen om vervolgens fris te starten aan de master Management, Economics & Consumer Studies.

 

Doordeweeks ben ik van maandag tot en met vrijdag in het Communicatiehuis te vinden. In mijn vrije tijd heb ik andere leuke dingen te doen, ben graag (actief) bezig. Ik sta graag in de keuken om vanalles te bakken, ben graag buiten om hard te lopen, een lekkere ronde te wandelen of te korfballen met m’n team. Daarnaast zit ik ook nog in het bestuur van Smaak zit tussen je oren, waar ik de marketing en communicatie verzorg voor dit smaakvolle evenement dat jaarlijks eind mei plaatsvind.